Wyjątkowy weekend zniżek z miesięcznikiem "Kuchnia" dla każdego smakosza
Wyjątkowy weekend zniżek z miesięcznikiem "Kuchnia" dla każdego smakosza
Innowacyjne narzędzie, dzięki, któremu sklep Chocolissimo może lepiej wyjść naprzeciw wymaganiom klientów
Pomysł na prezent dla smakoszy i kulinarnych mistrzów
Świąteczny czas sprzyja zakupom także w biznesie. W tym magicznym momencie możemy wyrazić naszą wdzięczność także swoim kontrahentom biznesowym
Młode talenty podatkowe wyłonione po raz ósmy
Czekolada na zamówienie? Wzór, smak, dodatki... Wszystko można sobie wybrać i zamówić do domu przez internet. Zobacz, jak to zrobić.
Na pełen materiał Poranku WTK zapraszamy tutaj.
Czekoladowy zestaw narzędzi tym razem doceniony jako idealny pomysł na prezent dla Dziadka majsterkowicza ;)
Czekoladowy telegram, jako inspirujący pomysł na prezent na Walentynki
O ciągle rosnącym potencjale Internetu i sposobach jego wykorzystania opowiada Adam Jankowiak z Chocolissimo.
Media i Marketing analizuje branżę upominków firmowych. Chocolissimo, jako firma, która w swojej ofercie posiada szeroki asortyment słodkich upominków dedykowanych dla biznesu, podpowiada jak wybrać upominek dla partnerów biznesowych, aby był naprawdę wyjątkowy.
Podróż w magiczny świat czekolady, jej historia i ciągła ewolucja w dążeniu do jak najlepszych połączeń smakowych. Ekipa Chocolissimo dzięki nieustającej pasji dba o każdy szczegół procesu produkcji, dzięki czemu czekoladki są naprawdę wyjątkowe.
Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak pracuje się w naszej firmie i który dział spożywa najwięcej czekolady - zapraszamy do lektury, którą przygotował Gifts Journal.
Czekoladowy Telegram i bukiet kwiatów, to prezent idealny dla Mamy. Kurier Lubelski rekomenduje wyjątkowe połączenie czekoladek i kwiatów.
W piątek, 21 marca o godz. 19
Miejsce Projektów Zachęty, ul. Gałczyńskiego 3
Wystawa powstała z inspiracji książką Tarjei Vesaasa Pałac lodowy z 1963 roku. Jednak właściwym początkiem było spotkanie mieszkającej i pracującej w Lublinie Magdy Franczak i Yael Frank z Tel Awiwu, która w 2012 roku prezentowała swoje prace w lubelskiej Galerii Labirynt. Zawarta przy tej okazji znajomość ujawniła głębsze — niż tylko w brzmieniu nazwisk czy kolorze włosów — podobieństwa między artystkami, dotyczące pokoleniowych doświadczeń czy zainteresowań artystycznych. Spotkanie zaowocowało pomysłem przygotowania wspólnej wystawy w Miejscu Projektów Zachęty w Warszawie. Punktem wyjścia stała się dzielona przez obie autorki fascynacja niezwykłą powieścią dla dzieci norweskiego pisarza, ukazującą w poetycki i niezwykle sugestywny sposób historię przyjaźni dwóch wkraczających w wiek dorastania dziewcząt, doświadczenie przemijania i śmierci oraz współzależność świata przyrody i ludzi.
"Wybór odpowiedniego prezentu to duża sztuka. Kosmetyki to prezent oklepany i często mało wyrafinowany, wino z Bordeaux nie każdy lubi i doceni, a prezenty osobiste są zarezerwowane dla naszych najbliższych. Rozwiązaniem tego dylematu może być znalezienie wspólnego mianownika – czegoś, co lubią wszyscy. Nasza propozycja to… czekolada!”
Źródło: www.marketvoice.pl/bo-czekolade-lubia-wszyscy
„Już 6 września godz. 20:00 w Teatrze Studio Buffo spektakl „Boeing Boeing” zostanie zagrany po raz 300. Jubileuszowe przedstawienie odbędzie się pod hasłem „Wszyscy na pokład!”. Tylko ten jeden raz wystąpi podwójna obsada a widzów czeka mnóstwo niespodzianek.
„Boeing Boeing” to hit Broadway’u i kultowa komedia zapisana w księdze Guinnessa jako najczęściej wystawiana francuska sztuka. Polska adaptacja zrealizowana przez niezależnego producenta, firmę Tito Productions, jest na dobrej drodze, aby również pobić kolejny rekord. Po ponad czterech latach od premiery spektakl nadal gromadzi komplety na widowniach teatrów w całej Polsce.”
„Słodki biznes od 2004 roku rozwija się w Poznaniu. (…) Zaczęło się od czekoladowych telegramów, które za granicą podejrzał jeden z założycieli i prezes spółki Marcin Gadulski (…) Największy boom na czekoladowe wyroby jest przed Świętami Bożego Narodzenia. Wtedy firma pracuje 24 godziny na dobę, a co kilka godzin jej siedzibę przy ulicy Ostrowskiej opuszcza ciężarówka z zamówieniami…”
Serdecznie zapraszamy do warszawskiej Zachęty na wernisaż poruszający tak aktualny ostatnio dla Polaków temat upraw transgenicznych. Realizacje, które będę mieli Państwo okazję zobaczyć poruszają również zagrożenia i katastrofy cywilizacyjne. Warto między innymi zwrócić uwagę na pracę Łukasza Skąpskiego „Tak wyglądała pszczoła”, która powstała specjalnie na potrzeby projektu, zwracająca uwagę na coraz intensywniejszą wymieralność pszczół. Wystawę można oglądać od 29.06–25.08.2013.
Chocolissimo wspiera działania na rzecz rozwoju i budowania pasji podróżniczych. W miniony weekend Chocolissimo było sponsorem nagród dla dzieci w konkursie – warsztatach artystycznych, które były jednym z wielu atrakcji na niesamowitych spotkaniach podróżniczych ORINOKO NAD WARTĄ – festiwalu organizowanego w Muzeum im. Arkadego Fiedlera w Puszczykowie w dniach 8 – 9 czerwca 2013 przez Fundację Fiedlerów.
„Czekoladki są prezentem niezobowiązującym i prawie zawsze trafionym. To idealny upominek korporacyjny – kochają je wszyscy, od szeregowego pracownika, poprzez managerów, a na szefach działów i na kadrze zarządzającej kończąc. To prezent uniwersalny i zawsze mile widziany. Firmy specjalizujące się w dostarczaniu słodyczy reklamowych proponują swoim klientom również zabawne rozwiązania, które wywołują uśmiech na twarzy obdarowanego.”
„Opakowania, które inspirują (…) Dwa projekty właściciela marki Chocolissimo firmy MM Brown Polska otrzymały nagrodę w prestiżowym konkursie Art of Packaging 2012, co jest najlepszym wyróżnieniem w polskiej branży opakowań. Twórcy marki bawią się z klientem smakiem, kolorem i kształtem czekoladek, ale również interesującymi opakowaniami, które wraz z produktem tworzą spójną całość.”
->Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak pracuje się w naszej firmie i który dział spożywa najwięcej czekolady - zapraszamy do lektury, którą przygotował Gifts Journal.
Wyróżnienie DOBRA MARKA 2013 - Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii: Oryginalne prezenty.
Otwarcie wystawy 26 kwietnia 2013 o godz. 19 w Miejscu Projektów Zachęty na Gałczyńskiego 3 w Warszawie. „Projekt Basi Bańdy zatytułowany „Codzienne wiadomości – Warszawa” powstał z myślą o wystawie w Miejscu Projektów Zachęty. Składają się nań kolaże z elementami rysunku i obiekty rzeźbiarskie. Źródłem inspiracji stały się tytuły artykułów czy notek z portalu Gazeta.pl/Warszawa, skrótowo anonsujące mniej lub bardziej znaczące zdarzenia z bieżącego życia miasta. Artystka wymyśliła, że narysuje portret stolicy widzianej z oddalenia. Swoje śledztwo prowadziła z rodzinnej Zielonej Góry…”
Więcej na zacheta.art.pl
„Jeśli chcesz powiedzieć jej „kocham cię” (…) lub wyrazić cokolwiek innego w oryginalny i słodki sposób wejdź na stronę www.CzekoladowyTelegram.pl i zamów czekoladową wiadomość, która dotrze do niej dokładnie w dniu walentynek.”
„Prezenty dla babci i dziadka. Dzień babci i dziadka to okazja, żeby z serdecznymi życzeniami wręczyć również praktyczne upominki. Jednak pamiętajmy o bliskich przez cały rok!”
Sklepy specjalistyczne. To kategoria najtrudniejsza do przeprowadzenia porównania. W każdym sklepie znajdziemy specjalistów w swojej dziedzinie, a większość stron służyć może nie tylko jako miejsce zakupów, ale również jako nieocenione źródło wiedzy. Świadczy o tym bardzo wysoka punktacja. Nie brak artykułów eksperckich, czasem można też zadawać pytania specjalistom.
Więcej tutaj
Pochwalimy się trochę : ) ponieważ stanęliśmy na podium w rankingu esklepów Opineo.pl i Skąpiec.pl, gdzie przyznano nam drugie miejsce w kategorii Żywność.
Miło nam niezmiernie i staramy się bardzo, by w przyszłym roku powtórzyć wynik. A najważniejsze dla nas by słodkościami sprawiać Państwu przyjemność.
Wyjątkowe upominki – bożonarodzeniowa kolekcja słodkości od Chocolissimo. Ręcznie robione pralinki, oryginalne czekoladowe figurki i wyjątkowe świąteczne czekoladki to fantastyczny pomysł nie tylko na oryginalny prezent, ale także smakowite święta.”
Otwarcie wystawy już w piątek 14 grudnia 2012 przy ul. Gałczyńskiego 3 w Warszawie.
„Podbój świata przez Internet. (…) – Internet stwarza dogodne warunki do ekspansji międzynarodowej, w szczególności dla małych i średnich firm – mówi Krzysztof Łapiński, ekspert Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, który przygotował raport na temat działalności transgranicznej polskich e-sklepów.”
„Można znaleźć także coś nietuzinkowego dla wielbicieli słodkości. Wystarczy, że wejdziemy na stronę www.chocolissimo.pl, a będziemy mogli wybrać nie tylko tradycyjne czekoladki…ale na przykład czekoladowy but piłkarski. Albo czekoladowe narzędzia…”
„Czekoladowe przyjemności (…) Daj się zaprosić na czekoladową ucztę zmysłów!”
„Chocolissimo to kraina czekoladą płynąca. Tutaj ręcznie wykonuje się najróżniejsze pralinki, czekoladowe figurki i lizaki. Znajdziesz coś dla rodziny, przyjaciół i współpracowników. Słodkości zachwycą dorosłych i dzieci.”
Chocolissimo.pl na 7. miejscu wśród najlepszych specjalistycznych e-sklepów. Sklepy internetowe coraz bardziej przyjazne dla klientów – tak wynika z rankingu Money.pl i „Gazety Wyborczej”. „Poprawiły się standardy wyszukiwania i porównywania produktów według różnych kategorii, a także informacja o ich dostępności.”
Chocolissimo pomaga dzieciom. Część środków ze sprzedaży Klubu Czekolady przekazywana jest na akcję Pajacyk, prowadzoną przez PAH.
26.10.2012 Chocolissimo zaprasza do Zachęty na wernisaż wystawy: Izabella Jagiełło „BESTIA.
Wystawę mogą Państwo oglądać do 09.12.2012 w Zachęcie przy ul. Gałczyńskiego 3 w Warszawie.
Prawdziwe mistrzostwo. EURO 2012, olimpiada i zbliżające się lato to idealne okazje do zaprezentowania unikalnych i ekskluzywnych produktów dla wymagających klientów.
Lipiec 2012, Sucholeski Magazyn Mieszkańców Gminy nr 6
Chocolissimo na Gali Wielkopolskiej Loży BCC na poznańskim Hipodromie Wola
Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników czekolady! Już teraz, kupując czekoladowe produkty w Klubie Czekolady Chocolissimo, pomagasz w akcji dla dzieci niedożywionych. 3% z kwoty miesięcznej sprzedaży produktów Klubu Czekolady Chocolissimo przekazywane jest na akcję Pajacyk prowadzona przez PAH. Tak czekoladowo możemy sprawiać podwójną przyjemność – sobie i innym.
MM Brown właściciel marek Chocolissimo oraz Chocotelegram jest jednym z najważniejszych dystrybutorów luksusowej czekolady w Polsce, która pochodzi od wyselekcjonowanych dostawców z całego świata. Rynkowy sukces firma zawdzięcza innowacyjnym produktom, doskonałej współpracy z klientami korporacyjnymi oraz sprzedaży internetowej.
Kontakt dla mediów:
justyna.tokarczuk@chocolissimo.pl
MM Brown Polska Sp. z o.o. Sp. K.
61-324 Poznań, Ul. Ostrowska 582
Wystawę mogą Państwo obejrzeć w Miejscu Projektów zachęty na Gałczyńskiego 3 w Warszawie.
Swoim najnowszym projektem Jaśmina Wójcik wpisuje się w wątki zielonej partyzantki pojawiające się w twórczości artystów młodego pokolenia. Idzie jednak nieco dalej, próbując przyciągnąć do galerii grupę ludzi niezainteresowanych sztuką, poprzez ukazanie ogrodnictwa jako rodzaju twórczości.
Dodatkowym walorem jest poruszenie kwestii konieczności harmonizowania zabudowy i zieleni w przestrzeni współczesnych metropolii. [Źródło: http://www.zacheta.art.pl]
Chocolissimo sponsorem wernisażu. Wystawa rozpocznie się w piątek 22 czerwca o godz. 19:00. „Wykształcony w dziedzinie malarstwa i grafiki artysta zwrócił się ku kolażowi, którego tworzywem są fotografie ze starych polskich czasopism kobiecych z lat 60., 70. i 80. Dla autora ważna zdaje się być zarówno ich naznaczona niedoskonałością technologiczną wizualność, jak i ewokowana przez nie atmosfera dziwaczności, a nawet grozy. Bardzo daleko im do wdzięcznych retro obrazków z modnego ostatnio dekupażu. Dla Maciejewicza istotne jest rozbijanie pierwotnych obrazów, aby zestawić z nich nowe. Kompozycje jego prac są bardzo gęste, nasycone. Widz dopiero po uważnym przyjrzeniu się zidentyfikuje je jako kolaże. Na pierwszy rzut oka przypominają raczej dzieła malarskie, czasem nawet – z uwagi na tonację kolorystyczną (warunkowaną przez pożółkły papier i wyblakłe kolory starych zdjęć) – drewnianą intarsję z pogranicza kiczu. Nie bez przyczyny słowa: osobny, spoza głównego nurtu narzucają się przy odbiorze prac tego artysty.” (Źródło:http://zacheta.art.pl/article/view/880/konrad-maciejewicz-przemien-mnie)
Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że produkt Chique autorstwa naszej nieposkromionej pomysłami graficzki otrzymał nagrodę VI edycji konkursu Art of Packaging w kategorii Art of Packaging 2011 – Professional. Perły wśród Opakowań jest ogólnopolskim konkursem promującym gałęzie związane z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym, który z roku na rok zdobywa uznanie i coraz większą rangę w kraju. Konkurs organizowany jest w Poznaniu od 2006 roku, a jego przesłanie to promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych.
ART OF PACKAGING - Professional za cel stawia promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań powstałych na rodzimym rynku. To konkurs na najlepsze opakowanie roku – nie tylko pod względem designu ale również jego funkcjonalności.
Firmy inwestują w relacje biznesowe i premiowanie pracowników, by w czasach kryzysu zachować konkurencyjność na rynku
„ (...) - Proponujemy indywidualne opakowania, nadruki, grawery i tłoczenia, a nawet kształty czekolady. Umiesz- czenie na opakowaniu imienia i nazwiska obdarowywanej osoby czy logotypu firmy pozwala wyróżnić każdy prezent - dodaje Marcin Gadulski, prezes zarządu MM Brown, właściciel sklepu Chocolissimo.pl z czekoladowymi prezentami. (...)”