25-10-2021 Kategoria:They Talk About Us

Chocolissimo z wyróżnieniem w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo

W Chocolissimo zależy nam, aby w parze z jakością premium naszych produktów szła też wysoka jakość obsługi i wyjątkowa dbałość o Klientów. Tym bardziej cieszy nas wyróżnienie w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2021, który przygotowany został właśnie w oparciu o opinie potransakcyjne konsumentów.

Laur Opineo przyznawany jest sklepom internetowym, które wyróżniają się najwyższą jakością obsługi klienta, czego potwierdzeniem są pozytywne opinie zgromadzone w serwisie. Zestawienie przygotowane zostało już po raz dwunasty i obejmuje 16 kategorii. Ranking opracowany został we współpracy z firmą badawczą NielsenIQ w oparciu o ponad 2 mln opinii potransakcyjnych, wystawionych w ciągu ostatnich 12 miesięcy przez klientów korzystających ze sklepów internetowych. Chocolissimo znalazło się na podium w kategorii „Żywność”, zajmując w tym zestawieniu trzecie miejsce.

Wystawiając oceny poszczególnym sklepom internetowym klienci oceniali m.in. szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, sposób i jakość przygotowania przesyłki oraz ogólny poziom zadowolenia wyrażany deklaracją, czy poleciliby zakupy w danym sklepie internetowym swoim znajomym.

W ciągu ostatniego roku Chocolissimo zgromadziło w serwisie Opineo niemal 5,5 tys. nowych opinii z wysoką średnią ocen 4,93. To pozwoliło uplasować się na 3. miejscu w kategorii Żywność w tegorocznym rankingu. Łącznie w serwisie wystawionych zostało już niemal 60 tys. opinii oceniających Chocolissimo.

Tegoroczny raport ma szczególne znaczenie, ponieważ w okresie pandemii sklepy internetowe stanęły przed nowymi wyzwaniami, a rynek e-commerce zaczął się jeszcze dynamiczniej rozwijać. Zestawienie ma pomagać w promowaniu pozytywnych trendów i dobrych praktyk w e-handlu.

- Od początku pandemii zaobserwowaliśmy znaczny wzrost zamówień z dostawą bezpośrednio do osoby obdarowanej. Oprócz tego udogodnienia, w Chocolissimo przygotowaliśmy jeszcze wiele innych, w tym możliwość wskazania preferowanego dnia dostawy zamówienia już na etapie jego składania w sklepie internetowym, co ma kluczowe znaczenie w przypadku, gdy chcemy sprawić radość bliskiej osobie konkretnego dnia (np. w dniu urodzin lub z okazji Dnia Matki). Wybrane upominki możemy także zapakować na prezent w papier oraz wstążkę oraz możemy dodać bilecik z ułożonymi przez klienta życzeniami. Klient ma także kilka możliwości dokonania płatności – oprócz powszechnie dostępnych metod takich jak: płatność elektroniczna, za pobraniem oraz wpłata na konto bankowe, może to być także płatność odroczona PayPo (kup teraz zapłać później) oraz poprzez PayPal – mówi Natalia Sznura, Kierownik działu obsługi klienta indywidualnego Chocolissimo.

Wszystkim Klientom dziękujemy za pozytywne opinie, które są dla nas motywacją do dalszych starań i pracy. Serdecznie gratulujemy także wszystkim wyróżnionym!