PONIŻEJ PREZENTUJEMY ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ZAWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI W SKLEPIE CHOCOLISSIMO.PL
Dotyczące składania zamówienia:
- Dlaczego po złożeniu zamówienia na moją pocztę nie przyszedł mail potwierdzający złożenie zamówienia?
- Czy można dodać bilecik z życzeniami do czekoladek?
- Czy wyroby Chocolissimo można zakupić tylko przez Internet?
- Jaki jest okres przydatności do spożycia czekoladowego telegramu?
Dotyczące płatności:
- W jaki sposób mogę dokonać płatności?
- Na jakie konto mam przelać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?
- Co zrobić jeśli płatność za pośrednictwem Przelewy24 nie powiodła się?
Dotyczące produktów:
- Czy telegram może być wykonany z białej lub gorzkiej czekolady?
- Czy mogę zamówić figurkę inną niż w ofercie - kształt, rodzaj czekolady?
- Czy mogę ułożyć telegram o własnej treści?
- Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny, kiedy można się go spodziewać?
- Jak są pakowane kwiaty?
- Jak pielęgnować kwiaty cięte?
- Jak dodać zdjęcie do produktu Postcard lub telegram z własnym zdjęciem?
Dotyczące dostawy:
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Jaki jest czas dostawy zamówienia?
- Czy można wybrać konkretny dzień dostawy zamówienia do adresata?
- W jakich godzinach firma kurierska doręcza zamówienia?
- Jakie są koszty przesyłki?
- Czy zamówienie może być doręczone w sobotę, niedzielę lub święto?
- Czy możliwe jest wysłanie zamówienia za granicę i jaki jest jej koszt oraz czas doręczenia?
- Czy adres dostawy może być różny od adresu osoby zamawiającej?
- W jakim stanie będą doręczone czekoladki? Czy podróż nie wpłynie na ich jakość?
- Czy adresat będzie wiedział od kogo otrzymał prezent?
- Czy z czekoladkami wysyłany jest paragon lub faktura?
- Jak wygląda opakowanie zewnętrzne, w którym zostanie wysłane moje zamówienie?
Dlaczego po złożeniu zamówienia na moją pocztę nie przyszedł mail potwierdzający złożenie zamówienia?
Mail potwierdzający złożenie zamówienia jest wysyłany automatycznie przez system, więc jeśli nie został doręczony na twoją pocztę, prawdopodobnie oznacza to, iż w formularzu zamówienia błędnie został wpisany adres mailowy lub e-mail z zamówieniem trafił do katalogu SPAM w twojej skrzynce. Jeśli znajdziesz nasz e-mail w SPAM-ie, dodaj nasz adres do Białej Listy (lista adresów godnych zaufania), a pozwoli to w przyszłości uniknąć analogicznej sytuacji. W przypadku błędnie wpisanego adresu e-mail prosimy o kontakt ze sklepem na adres: biuro@chocolissimo.pl, w temacie maila prosimy wpisać – dane do poprawienia, w treści maila prosimy podać dane osoby składającej zamówienie i poprawny adres e-mail.
Czy można dodać bilecik z życzeniami do czekoladek?
Tak, po dodaniu wybranego produktu do koszyka zostaniesz przekierowany do warstwy dodatków, gdzie po kliknięciu na napis ,,Bilecik", wejdziesz do oferty z różnymi rodzajami bilecików. Po kliknięciu na przycisk "Dodaj bilecik" otworzy się bilecik, w którym z klawiatury wprowadzasz tekst, który ma być wydrukowany. Bilecik ten można dodać w trakcie składania zamówienia w koszyku klikając na opcję „Dodaj dodatki”. W bileciku można wpisać 6 wierszy po 21 znaków (w tym liczone są spacje).
Czy wyroby Chocolissimo można zakupić tylko przez Internet?
Produkty są dostępne tylko w sklepie internetowym, zamówienie można złożyć również telefonicznie (+48 61 879 83 03 lub +48 61 102 37 20) albo za pośrednictwem e-mail'a biuro@chocolissimo.pl
Jaki jest okres przydatności do spożycia czekoladowego telegramu?
Okres przydatności do spożycia chocotelegramu wynosi 3 lub 6 miesięcy (3 miesiące w przypadku wykorzystania kostek z kolorowym nadrukiem, 6 miesięcy w przypadku pozostałych telegramów).
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić na kilka sposobów:
- przelewem bankowym na nasze konto 52 1240 1037 1111 0011 4390 2802(Bank Pekao S.A.) w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia,
- poprzez płatność za pomocą przelewu internetowego oraz kartą kredytową. Płatności te obsługuje zewnętrzna firma Przelewy24,
- BLIK-iem,
- za pośrednictwem PayPo - kup teraz zapłać później (chwilowo niedostępne),
- za pośrednictwem PayPal,
- za pobraniem – zapłacisz kurierowi odbierając od niego zamówienie.
Na jakie konto mam przelać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?
Po złożeniu zamówienia, przelew bankowy należy wykonać na nasze konto numer 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150 (BNP Paribas). Należy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia.
Co zrobić jeśli płatność za pośrednictwem Przelewy24/PayPal nie powiodła się?
Jeśli płatność w systemie Przelewy24 lub PayPal nie powiodła się, wówczas dokonaj przelewu na nasze konto bankowe 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150 (BGŻ BNP Paribas), w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.
Czy telegram może być wykonany z białej lub gorzkiej czekolady?
Telegram jest wykonany z dwóch rodzajów czekolady – białej i mlecznej. Z białej czekolady wykonane są te kostki, które pozostawisz puste oraz znak specjalny serce. Wszystkie pozostałe zawierające litery, cyfry i znaki wykonane są z czekolady mlecznej, a czekoladki z kolorowymi nadrukami z czekolady mlecznej oraz białej. Czekolada gorzka dostępna jest w znakach specjalnych.
Czy mogę zamówić figurkę inną niż w ofercie - kształt, rodzaj czekolady?
Przy zamówieniach detalicznych nie ma możliwości zamówienia produktu o innym kształcie, opakowaniu czy smaku niż podany w ofercie na stronie. W przypadku zamówień firmowych od 50szt. produktu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 61 102 37 27 lub mailowy pod adresem: upominki@chocolissimo.pl.
Czy mogę ułożyć czekoladowy telegram własnej treści?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Aby ułożyć telegram własnej treści należy wejść na stronę www.czekoladowytelegram.pl, a następnie wybrać opcję napisz własny telegram. W kolejnym kroku otworzy się nowe okno, gdzie można wybrać zarówno wielkość własnego telegramu, jego treść jak i rodzaj opakowania. Ceny podane przy opakowaniach są ostatecznymi cenami Twojego telegramu w wybranym opakowaniu. Po samodzielnym ułożeniu telegramu kliknij na przycisk – Dodaj do koszyka.
Produkt, który chcę zamówić jest obecnie niedostępny, kiedy można się go spodziewać?
Staramy się, aby nasza oferta była kompletna i spełniała Twoje oczekiwania. Przy większości niedostępnych produktów znajdziesz możliwość zakupu w przedsprzedaży z oznaczoną najbliższą datą dostawy. Jeżeli w obecnej chwili produkt jest niedostępny i nie możesz go zamówić w przedsprzedaży, skontaktuj się z nami, a my udzielimy Ci odpowiedzi o terminie dostępności produktu. Poniżej informacji o niedostępności towaru znajduje się opcja - Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny – po kliknięciu na ten napis wyświetli się okno dialogowe z możliwością wpisania adresu e-mail na który ma być wysłane powiadomienie o dostępności produktu. Następnie proszę kliknąć na przycisk – Dodaj przypomnienie.
Jak są pakowane kwiaty?
Kwiaty pakowane są z najwyższą starannością – łodygi każdego bukietu owijane są specjalnym woreczkiem florystycznym, który utrzymuje optymalny dostęp do wody. Bukiet wkładany jest do specjalnie przygotowanego opakowania w jasnych barwach, w którym obok niego znajdą Państwo woreczek z odżywką, którą należy wsypać do wody w wazonie. Karton zostanie zabezpieczony opaskami z tworzywa.
Jak pielęgnować kwiaty cięte?
Kwiaty które otrzymasz wstaw do starannie umytego wazonu wypełnionego chłodną wodą zmieszaną z odżywką (opakowanie z odżywką załączamy do kartonu z kwiatami). Łodygę należy przyciąć pod wodą (unikniemy zapowietrzenia) ukośnie ostrym nożykiem o 1 do 3 cm. Nigdy nie należy łamać lub zgniatać łodyg, zanurzać liści w wodzie, stawiać kwiatów w miejscach nasłonecznionych.
Jak dodać zdjęcie do produktu Postcard lub telegram z własnym zdjęciem?
Zdjęcie należy dodać w karcie produktu przed dodaniem produktu do koszyka.
Prosimy o przesyłanie zdjęć w formacie zgodnym z podanym na stronie sklepu w opisie produktu.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Składając zamówienie, można wybrać preferowaną datę doręczenia zamówienia. Preferowana data doręczenia nie jest datą gwarantowaną – zgodnie z regulaminem sklepu gwarantujemy doręczenie w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty wysłania zamówienia ze sklepu. Data preferowana jest pewna na 97%.
- jeśli złożysz zamówienie do godziny 13:00 (InPost) i opłacisz za pośrednictwem serwisu Przelewy24, kartą, PayPal, PayPo, BLIK-iem lub za pobraniem możesz wybrać preferowaną datę doręczenia na kolejny dzień roboczy;
- jeśli złożysz zamówienie na tabliczkę czekolady Choc&Play lub produkty z nadrukiem - preferowaną datę doręczenia na kolejny dzień możesz wybrać składając zamówienie do godziny 12:00 pod warunkiem opłacenia zamówienia za pośrednictwem Przelewy24, PayPal, PayPo, kartą lub za pobraniem;
- zamówienia z wysyłką tego samego dnia do paczkomatu Inpost przyjmujemy do godziny 13:00;
- jeśli kupujesz świeże owoce w czekoladzie, produkt wysyłany jest na drugi dzień po złożeniu i opłaceniu zamówieniu. Nie ma możliwości doręczenia produktu w poniedziałek;
- zamówienia na kwiaty przyjmujemy do godziny 8:00;
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Od dnia wysyłki zamówienia są dostarczane do adresata:
- przesyłką kurierską InPost - 1-2 dni robocze (około 97% paczek doręczanych jest w ciągu 1 dnia),
- Paczkomaty InPost - 1-2 dni roboczych.
Czy można wybrać konkretny dzień dostawy zamówienia do adresata?
Przy składaniu zamówienia można wybrać preferowaną datę dostawy. Nie jest to stuprocentowa gwarancja, jednak firma InPost w 97% doręcza przesyłki w ciągu 1 dnia roboczego od wysyłki. Dlatego też, przesyłki kurierskie nadajemy dzień wcześniej, aby doręczone były na wskazany w zamówieniu dzień dostawy.
W jakich godzinach firma kurierska doręcza zamówienia?
Firma kurierska InPost doręcza zamówienia od poniedziałku do piątku, pod adresy prywatne najczęściej w godz. 8:00-17:00 oraz do firm w godz. 8:00-16:00. Niestety nie ma możliwości wybrania konkretnej godziny doręczenia.
Jakie są koszty przesyłki?
Koszt przesyłki na terenie Polski wynosi:
- Kurierem InPost: 13,90 PLN,
- Paczkomaty InPost: 11,90 PLN,
- Paczkomaty InPost Sobota: 13,90 PLN,
- kurierska przesyłka zagraniczna: (tylko do wybranych krajów) od 19 zł do 75 zł.
Czy zamówienie może być doręczone w sobotę, niedzielę lub święto?
Zamówienia są doręczane również do Paczkomatów w Soboty. Koszt dostawy to 13,90 PLN. W niedzielę i święta firma kurierska InPost nie wykonuje usług.
Czy możliwe jest wysłanie zamówienia za granicę i jaki jest jej koszt oraz czas doręczenia?
Wysyłamy telegramy do większości krajów na terenie Europy. Obecnie nie wysyłamy zamówień poza Europę. Zamówienia zagraniczne dostarcza firma kurierska DHL. Wysyłamy zamówienia do: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Francji, Holandii, Irlandii, na Litwę, Łotwę, Niemiec, Rumunii, Słowacji, Szwecji, Węgier. Koszt wysyłki od 19 zł, szczegóły.
Czy adres dostawy może być różny od adresu osoby zamawiającej?
Oczywiście adres dostawy może być różny od adresu osoby składającej zamówienie. Wówczas adresat otrzyma przesyłkę od kuriera. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz formę płatności "za pobraniem" adresat będzie musiał zapłacić za przesyłkę odbierając ją.
W jakim stanie będą doręczone czekoladki? Czy podróż nie wpłynie na ich jakość?
Każda czekoladka jest na czas podróży zabezpieczona w należyty sposób – owijamy w folię bąbelkową, separujemy specjalnym papierem. W okresie letnim przy wysokich temperaturach dokładamy do każdego zamówienia chłodziwo oraz folię termiczną, dzięki któremu czekoladki są schłodzone przez około 24h. Wszystkie produkty są wysyłane w specjalnych pudełkach, a świeże owoce w czekoladzie w opakowaniach ze styropianu z wkładami typu cool pack.
Czy adresat będzie wiedział od kogo otrzymał prezent?
Nadawcą przesyłki jest MM Brown Sp. z o.o. Jeśli nie ujawnisz swoich danych w bileciku lub w telegramie adresat nie dowie się przez kogo podarunek został wysłany. Jednak, jeśli odbiorca będzie chciał się dowiedzieć od kogo otrzymał prezent, to zgodnie z prawem, mamy obowiązek udzielić mu takiej informacji.
Czy z czekoladkami wysyłany jest paragon lub faktura?
Mając świadomość, iż czekoladki często są wysyłane jako prezent, nie dołączamy do paczek paragonu czy faktury. Faktury są wysyłane w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres mailowy.
Jak wygląda opakowanie zewnętrzne, w którym zostanie wysłane moje zamówienie?
Każde zamówienie przygotowane do wysyłki jest sprawdzane i starannie pakowane. Produkt jest zabezpieczany folią bąbelkową, wypełnieniem papierowym, pakowany w karton z logo chocolissimo lub chocotelegram.