Regulamin sklepu internetowego - Chocolissimo
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawcą towarów jest firma: MM Brown Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Ostrowskiej 582, 61-324 Poznań, wpisana przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, XXI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000671307, NIP: PL 7822424244, REGON: 300797727.
- Pod adresami chocolissimo.pl oraz czekoladowytelegram.pl firma MM Brown Spółka z o.o. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej skierowanej do konsumenta oraz przedsiębiorcy.
- MM Brown Spółka z o.o. zajmuje się sprzedażą produktów spożywczych i innych i prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie krajów UE. Kraje zostały wyszczególnione w zakładce Terminy i ceny dostaw
- Ze względu na specyfikę produktów, MM Brown Spółka z o.o. ma prawo nie przyjąć zamówienia do realizacji poza terytorium Polski, jeżeli z okoliczności wynika, że z uwagi na znaczną odległość miejsca zamieszkania lub siedziby Zamawiającego istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia lub zepsucia towaru.
- Kontakt ze sklepem chocolissimo.pl i czekoladowytelegram.pl jest możliwy za pośrednictwem:
- e-maila: biuro@chocolissimo.pl
- tel:+48 61 879 83 03, w godzinach od 8:00 do 16:00 (dotyczy dni roboczych)
- Ceny prezentowanych towarów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów wysyłki, które dostępne są w zakładce Terminy i ceny dostaw. Ceny zawarte w tej zakładce która stanowi integralną część regulaminu.
- Produkty prezentowane na stronach internetowych sklepu chocolissimo.pl i czekoladowytelegram.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
- Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji/złożenia zamówienia, które następuje poprzez wysłanie do Zamawiającego e-maila. Od tej chwili Sprzedawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami umowy, a Zamawiający do zapłaty ceny i odebrania zamówionego produktu.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem Internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny za pośrednictwem stron: chocolissimo.pl lub czekoladowytelegram.pl.
- Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila.
- Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji na to pozwala.
- Aby złożyć zamówienie, Kupujący dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu – „Dodaj do koszyka”.
- W koszyku przy zamówionym produkcie znajdują się:
- dodatkowe opcje, które są dostępne po kliknięciu na napisie „wybierz dodatki” – wybór dodatków akceptowany jest poprzez kliknięcie na przycisk „Dodaj do koszyka”. Dodatek po dodaniu do koszyka jest wyświetlany jako osobna pozycja w koszyku.
- bilecik – 1 sztuka do każdego zamówionego produktu, jest edytowalny po kliknięciu na napisie „dodaj bilecik”, dodanie do koszyka następuje poprzez kliknięcie na przycisk „Dodaj bilecik”.
- Akceptacja koszyka oraz wybranych wcześniej: sposobu dostawy oraz metody płatności następuje za pomocą przycisku „Realizuj zamówienie”, w wyniku której Zamawiający (niezalogowany) jest przekierowany do opcji uzupełnienia danych adresowych Zamawiającego i Odbiorcy (zakładka Adres).
- Przed złożeniem zamówienia Kupujący proszony jest o sprawdzenie poprawności całego zamówienia, w szczególności danych teleadresowych, oraz o zaakceptowanie niniejszego regulaminu i zasad polityki poufności
- Na koniec Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Kupuję”.
- Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu chocolissimo.pl i czekoladowytelegram.pl wyświetla się Informacja o wysłaniu e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia, link służący do sprawdzania stanu zamówienia oraz Informacja skierowana do klientów którzy zamówili produkty wymagające dodatkowych elementów, np. zdjęcie do produktu Postcard, czekoladowy telegram z własnym zdjęciem.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.
- Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia np. z powodu braku określonego produktu lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w określonym przez Zamawiającego czasie. W przypadku zamówień opłaconych, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od dnia poinformowania Zamawiającego. W/w zapis nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji czyli takich dla których została zawarta umowa sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
- Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za przekazanie przez Zamawiającego danych osób trzecich (Odbiorców zamówienia). Wszelkie ewentualne roszczenia związane z udostępnieniem Sprzedawcy danych osób trzecich obciążają Zamawiającego.
- Zamawiający może zrezygnować z zamówienia zanim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.
- System internetowy jest przeznaczony dla klientów składających zamówienia do 50 szt. produktów – zamówienia z ilością powyżej 10 szt. prosimy kierować do Działu Obsługi Firm po kontakcie telefonicznym.
- Standardowy termin kompletacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego, autoryzacji transakcji w przypadku płatności elektronicznych lub potwierdzenia zgodności zamówienia przez Kupującego w przypadku płatności za pobraniem.
- Informacja o zamówieniu i etapie jego realizacji każdorazowo dostępna jest drogą mailową, telefonicznie u Sprzedawcy lub jeśli Zamawiający rejestrował się w serwisie, historia zamówień jest widoczna po zalogowaniu na stronie chocolissimo.pl
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która jest wysyłana drogą mailową do osoby składającej zamówienie.
- Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymanie faktury VAT w postaci elektronicznej. Wysłanie faktury następuje po zrealizowaniu zamówienia.
- Uwagi podane przez Zamawiającego w polu „Komentarz”, Sprzedawca będzie starał się zrealizować w miarę możliwości - nie mogą one być traktowane jako świadczenia gwarantowane przez Sprzedającego i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez Zamawiającego.
- W przypadku zamówienia przez Kupującego produktu ChocoTelegram, ChocoPostcard, bileciku z dedykacją, usługi grawerowania lub jakiejkolwiek innej usługi świadczonej przez MM Brown Spółka z o.o., w ramach której przy przygotowaniu zamówionego towaru wykorzystuje się wszelkiego rodzaju materiały, w szczególności obrazy, tekst lub inne treści bądź elementy personalizacji produktu dostarczone przez Kupującego, Kupujący gwarantuje i oświadcza, że korzystanie z przesłanych materiałów nie narusza praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich, praw własności przemysłowej lub dóbr osobistych. MM Brown Spółka z o.o.. w żadnym zakresie nie ponosi odpowiedzialności za materiały i treści dostarczone przez Kupującego, a wszelkie roszczenia wynikające z ich wykorzystania przy realizacji zamówienia obciążać będą Kupującego.
- W szczególnych przypadkach MM Brown Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, o którym mowa w ust. 1, także bez podania przyczyny, o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Klient zamawiający produkt ChocoPostcard oświadcza, że posiada pełne prawa do wykorzystania zdjęcia , które przesyła i oświadcza, że przesłane materiały nie naruszają praw osób trzecich. Wszelkie roszczenia powstałe w skutek użycia przesłanego zdjęcia obciążać będą osobę przesyłającą zdjęcie w celu realizacji zamówienia.
- Produkty standardowe posiadają znaki graficzne producenta, elementy grawerowane, nalepki oraz inne elementy ozdobne, które mogą być niewidoczne na przykładowych zdjęciach. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. Prosimy szczegółowo upewnić się czy każdy element produktu odpowiada Państwa oczekiwaniom – informacje o produktach mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną: +48 61 623 24 06 lub e-mail: biuro@chocolissimo.pl.
- Po skompletowaniu zamówienia Sprzedawca dokonuje wysyłki zamówienia zgodnie z wyborem Zamawiającego.
- Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
CZAS REALIZACJI I DOSTAWA ZAMÓWIEŃ
- Czas dostawy skompletowanego zamówienia uzależniony jest od wybranego sposobu i miejsca dostawy. Czas dostawy gwarantowany jest w ograniczonym zakresie przez wybranego usługodawcę: firmę kurierską DPD lub firmę InPost (regulaminy tychże firm dostępne na stronach: www.dpd.com.pl oraz inpost.pl). Szczegóły dotyczące terminów realizacji dostaw, dostępne są w zakładce Terminy i ceny dostaw, która stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- Wysyłka zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku - wysyłka od poniedziałku do piątku w przypadku przesyłek kurierskich. Godziny dostaw przesyłek, regulują regulaminy wewnętrzne DPD oraz InPost.
- Firma kurierska DPD podejmuje zawsze jedną próbę doręczenia przesyłki i w razie nieobecności adresata może skierować przesyłkę do najbliższego punktu PickUp. Zamówienia wysyłane na adresy firm mogą zostać doręczone do recepcji lub sekretariatu, nie są to doręczenia do rąk własnych.
- Produkty z kategorii „Czekoladki i kwiaty” oraz „Telegramy i kwiaty” są doręczane od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-21:00.
- Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez minimum 3 dni. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację.
- Zamówienia na kwiaty są realizowane tylko na terenie Polski. Wysyłka następuje tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska.
- Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków, urzędów administracji publicznej są doręczane do recepcji lub sekretariatu.
- Osoba zamawiająca jest zobowiązana do podania poprawnego adresu doręczenia - w przeciwnym przypadku, czas realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu.
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Zniżka wynikająca z kuponów rabatowych dotyczy tylko produktów i nie sumuje się z innymi promocjami (chyba że warunki danej promocji pozwalają na takie odstępstwa)
- Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
- przy odbiorze: należność pobiera pracownik firmy kurierskiej DPD (koszt 4,50 PLN) - dotyczy zamówień o maksymalnej wartości 1500 PLN,
- kartą kredytową - poprzez internetowy system płatności internetowych PayU,
- przelewem bankowym na rachunek MM Brown Spółka z o.o. rachunek w Pekao S.A. 52 1240 1037 1111 0011 4390 2802 (w tytule należy wpisać numer zamówienia),
- poprzez system PayPal.
WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które wynoszą:
- 13,90 PLN dla przesyłki kurierskiej InPost na terenie Polski,
- 11,90 PLN za dostawę do Paczkomatu,
- 4,90 PLN opłata za pobranie gotówki,
- od 19 PLN dla wysyłek do wybranych krajów UE szczegóły.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany opłat za wysyłkę, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
GWARANCJA ŚWIEŻOŚCI
- Znajdujące się w zestawach pralinki i czekoladki przyrządzane są według tradycyjnych przepisów i nie zawierają szkodliwych, niedopuszczonych do obrotu spożywczego substancji przedłużających termin przydatności do spożycia. Opuszczając naszą firmę są zawsze kontrolowane pod względem świeżości.
- Z uwagi na fakt, iż wysoka temperatura i duża wilgotność wpływają niekorzystnie na naturalne wyroby czekoladowe, należy zwrócić szczególną uwagę na sposób przechowywania produktów czekoladowych, wskazany na etykietach umieszczonych na opakowaniach. Dodatkowe informacje dostępne są w zakładce Gwarancja świeżości.
- Biorąc pod uwagę najczęściej występujące warunki otoczenia oraz wiedzę i doświadczenie Sprzedawcy termin przydatności do spożycia poszczególnych produktów wynosi:
- czekoladek umieszczanych we wszystkich zestawach: minimum 5 tygodni,
- pozostałych produktów: minimum 6 tygodni,
- w przypadku produktów dostępnych w kategorii SALE/OKAZJE termin przydatności do spożycia wynosi minimum 2 tygodnie,
- czekoladowych telegramów minimum 6 miesięcy.
ZWROTY, REKLAMACJE
Odstąpienie od umowy kupna - sprzedaży.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Z wyłączeniem następujących przypadków opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt.3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; pkt.4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; pkt.5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Dla skuteczności odstąpienia od umowy, pismo z oświadczeniem powinno zostać przesłane na adres Sklepu przed upływem wskazanego powyżej terminu.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a strony są zobowiązane do zwrotu tego co świadczyły w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient wysyła towar na własny koszt.
- Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia. W przypadku jeżeli Kupujący wysyła oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem, termin wynosi 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, poza koniecznym dla sprawdzenia przez Klienta zgodności towaru z zamówieniem i oczekiwaniem otwarciem opakowania produktu.
- Zwrot ceny następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku braku zwrotu towaru, Sprzedawca zastrzega sobie prawo zatrzymania ceny sprzedaży do czasu zwrotu towaru. Zwrot ceny następuje na rachunek bankowy, wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Zwrotowi nie podlegają produkty:
- o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (produkty personalizowane)
- które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek i zwrotów towaru za zaliczeniem pocztowym lub pobraniem.
- MM Brown Spółka z o.o. ponosi odpowiedzialność za zamówiony produkt do wysokości jego ceny.
Reklamacje.
- Produkty z czekolady są z natury kruche i pomimo licznych zabezpieczeń w postaci opakowania zewnętrznego oraz kartonika wysyłkowego mogą ze względu na rodzaj dostawy (paczka pocztowa, przesyłka kurierska) ulec ukruszeniu lub ułamaniu, co oczywiście nie obniża ich walorów smakowych i wartości produktu, jednak wizualnie może nie odpowiadać Zamawiającemu. Prosimy wziąć pod uwagę taką ewentualność przed złożeniem zamówienia.
- Zgodnie z Ustawią z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dn. 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową, Kupujący traci swe uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż 3 dni od dnia otrzymania towaru dostarczanego do miejsca zamieszkania Kupującego.
- Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: MM Brown Spółka z o.o., ul. Ostrowska 582, 61-324 Poznań lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@chocolissimo.pl. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. W przypadkach uzasadnionych towar będzie wymieniany na pełnowartościowy, a jeśli to będzie niemożliwe nastąpi zwrot zapłaconej kwoty.
- W przypadku zwrotu zamówienia do nadawcy (MM Brown Spółka z o.o.) z powodu błędnie podanego lub niepełnego adresu doręczenia, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nieodebrania paczki w określonym terminie, Zamawiający ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki oraz koszty zwrotu zamówienia. Produkty nieodebrane lub nieopłacone zwroty podlegają utylizacji w terminie 7 dni od powrotu do magazynów kuriera, poczty lub MM Brown Spółka z o.o.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
WZORY I PRÓBKI
- Przesyłane próbki lub wzory produkcyjne stanowią jedynie informację poglądową i nie są podstawą do składania zamówienia.
- Sprzedawca nie uwzględnia reklamacji towaru w oparciu o różnice w parametrach technicznych (kolorach, rozdzielczości itp.) towarów, wynikające z różnych ustawień monitora komputerowego. Sprzedawca nie dokonuje wymiany zakupionego towaru.
- MM Brown Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany, bez powiadomienia, materiałów użytych do produkcji opakowań, ich wzorów, faktur i kolorów. Podstawową cechą produktu przynależną do nazwy zamawianego produktu, której MM Brown Spółka z o.o. nie będzie zmieniać bez wcześniejszego powiadomienia, jest wagowa zawartość pralinek i czekoladek w opakowaniach. Zmiana samego opakowania nie będzie stanowić podstawy do reklamacji bądź zwrotu towaru.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest MM Brown Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-324), ul. Ostrowska 582.
- W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@chocolissimo.com
- Dane osobowe przetwarzane w celu realizacji zamówień zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Art. 6, ust. 1 pkt: a,b,c.
- Dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingowe i referencyjne są gromadzone oraz przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Art. 6, ust. 1 pkt: a, w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w rozporządzeniu.
- Dane mogą być udostępniane innym podmiotom w celu prawidłowej realizacji złożonego zamówienia.
- Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Przekazane przez Klienta dane osób trzecich (Odbiorcy zamówienia) wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji złożonego przez Klienta zamówienia
- W przypadku gdy odbiorca przesyłki wyrazi chęć zapoznania się ze źródłem pochodzenia jego danych osobowych udostępnionych wcześniej przez zamawiającego w celu obsługi zamówienia to administrator danych ma obowiązek udzielić informacji odbiorcy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.).
- MM Brown Spółka z o.o. nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego). Jednocześnie MM Brown Spółka z o.o. zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.
UWAGI KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin obowiązuje od dnia: 12 listopada 2016 r.