PREFEROWANY DZIEŃ DOSTAWY - co to oznacza?

Data dostawy wybierana na naszej stronie jest datą preferowaną, czyli niegwarantowaną. Przesyłki są wysyłane dzień przed wybranym przez Państwa terminem, gdyż firmy kurierskie w 97% doręczają przesyłki na następny dzień roboczy.
Pomimo naszych starań zdarza się jednak, iż z powodu błędu sortowania w firmie kurierskiej, nieobecności odbiorcy, niewskazania numeru telefonu odbiorcy lub innych zdarzeń losowych przesyłka ma nieznaczne opóźnienie i dociera na kolejny dzień roboczy. Jest to jednak wciąż regulaminowy czas gwarantowanej dostawy.

Na liście przewozowym możemy umieścić krótką informację dla kuriera. Mogą to być preferowane godziny doręczenia bądź uwagi dotyczące adresu dostawy. Preferencje dostawy prosimy przesłać w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia. Nie możemy zagwarantować, iż kurier zastosuje się do wskazanych godzin dostawy i taką dyspozycję warto potwierdzić bezpośrednio z kurierem. W dniu dostawy w godzinach porannych w linku umożliwiającym śledzenie przesyłki można będzie wygenerować numer telefonu do kuriera doręczającego. 


NIE MAM MOJEGO ZAMÓWIENIA - co dalej?

Jeżeli po upływie dwóch dni roboczych od dnia wysyłki przesyłka wciąż nie dotarła pod adres dostawy prosimy o zweryfikowanie jej statusu na stronie DPD oraz niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: biuro@chocolissimo.pl
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić losy Państwa przesyłki.

​​
Śledź słodkie okazje i nowinki ze świata czekolady!
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta czynne
pon.- pt. w godzinach 8-16

Klienci Indywidualni:
+48 61 102 37 20
E-Mail: biuro@chocolissimo.pl

Klienci firmowi:
+48 22 244 27 09
E-Mail: upominki@chocolissimo.pl

Więcej

Powiedz nam, czego potrzebujesz!
Masz pytanie dotyczące produktu lub wysyłki?
Chcesz sprawdzić status swojego zamówienia?

Wyślij zapytanie


oferta-dla-firm
Copyright © 2014-2016. E-commerce by best.net