PREFEROWANY DZIEŃ DOSTAWY - co to oznacza?

Data dostawy wybierana na naszej stronie jest datą preferowaną, czyli niegwarantowaną. Przesyłki są wysyłane dzień przed wybranym przez Państwa terminem, gdyż firmy kurierskie w 97% doręczają przesyłki na następny dzień roboczy.
Pomimo naszych starań zdarza się jednak, iż z powodu błędu sortowania w firmie kurierskiej, nieobecności odbiorcy, niewskazania numeru telefonu odbiorcy lub innych zdarzeń losowych przesyłka ma nieznaczne opóźnienie i dociera na kolejny dzień roboczy. Jest to jednak wciąż regulaminowy czas gwarantowanej dostawy.

Na liście przewozowym możemy umieścić krótką informację dla kuriera. Mogą to być preferowane godziny doręczenia bądź uwagi dotyczące adresu dostawy. Preferencje dostawy prosimy przesłać w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia. Nie możemy zagwarantować, iż kurier zastosuje się do wskazanych godzin dostawy.


NIE MAM MOJEGO ZAMÓWIENIA - co dalej?

Jeżeli po upływie dwóch dni roboczych od dnia wysyłki przesyłka wciąż nie dotarła pod adres dostawy prosimy o zweryfikowanie jej statusu na stronie INPOST, bądź innego przewoźnika wpisując numer listu przewozowego.

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić losy Państwa przesyłki.
Kontakt BOK: biuro@chocolissimo.pl

 

​​
Dołącz do nas i odbierz 20 zł na swoje pierwsze zamówienie!
*przy zamówieniu za min. 100zł
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta czynne
w pon.- pt. w godz. 8:00-16:00

Klienci Indywidualni:
+48 61 102 37 20
E-Mail: biuro@chocolissimo.pl

Klienci firmowi:
+48 22 244 27 09
E-Mail: upominki@chocolissimo.pl

Więcej

Powiedz nam, czego potrzebujesz!
Masz pytanie dotyczące produktu lub wysyłki?
Chcesz sprawdzić status swojego zamówienia?

Wyślij zapytanie

Tę stronę chroni rozwiązanie reCAPTCHA. Obowiązuje Polityka Prywatności oraz Regulamin Google.


Copyright © 2014-2024. E-commerce by best.net
Unia europejska ikona