Przejdź do treści
Zobacz przepiękne kalendarze adwentowe 🍫🔔

Preferencje dostawy

PREFEROWANY DZIEŃ DOSTAWY - co to oznacza?

Data dostawy wybierana na naszej stronie jest datą preferowaną, czyli niegwarantowaną. Przesyłki są wysyłane dzień przed wybranym przez Państwa terminem, gdyż firmy kurierskie w 97% doręczają przesyłki na następny dzień roboczy.
Pomimo naszych starań zdarza się jednak, iż z powodu błędu sortowania w firmie kurierskiej, nieobecności odbiorcy, niewskazania numeru telefonu odbiorcy lub innych zdarzeń losowych przesyłka ma nieznaczne opóźnienie i dociera na kolejny dzień roboczy. Jest to jednak wciąż regulaminowy czas gwarantowanej dostawy.


NIE MAM MOJEGO ZAMÓWIENIA - co dalej?

Jeżeli po upływie dwóch dni roboczych od dnia wysyłki przesyłka wciąż nie dotarła pod adres dostawy prosimy o zweryfikowanie jej statusu na stronie INPOST, bądź innego przewoźnika wpisując numer listu przewozowego.

Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić losy Państwa przesyłki.
Kontakt BOK: biuro@chocolissimo.pl

 

Twój koszyk