Praca w Chocolissimo - Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Twój zakres obowiązków:
- Wsparcie i doradztwo dla klientów w zakresie oferowanych produktów,
- Obsługa klientów sklepu internetowego (telefon, mail),
- Profesjonalna obsługa klientów, pomoc we wszelkich pojawiających się trudnościach, rozwiązywanie problemów,
- Obsługa zamówień, aktualizacja danych dotyczących zamówień w systemie,
- Działania na rzecz sklepu internetowego, aktualizacji treści na stronie,
- Odpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www.chocolissimo.de,
- Dbałość o wizerunek firmy,
- Współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane lingwistyczne),
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 - warunek konieczny,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji,
- Wysoka kultura osobista,
- Duża empatia i indywidualne podejście do klienta.
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
To oferujemy:
- Możliwość pokonywania wyzwań zawodowych oraz idący za tym rozwój indywidualny,
- Relacje oparte na zaufaniu, partnerstwie i współpracy zespołowej,
- Przyjazną atmosferę pracy z dużą dozą humoru,
- Pracę w międzynarodowej grupie przy różnorodnych projektach,
- Niemal nieograniczony dostęp do czekolady 😊,
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość pracy zdalnej,
- elastyczny czas pracy,
- zniżki na firmowe produkty i usługi,
- spotkania integracyjne,
- brak dress code’u,
- kawa/herbata,
- parking dla pracowników,
- karty przedpłacone.
Dziękujemy za przesyłanie zgłoszeń, jednocześnie pragniemy poinformować, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Aplikuj
Powrót do listy ogłoszeń